Stan med Sofie

Haha stan börjar bli en vana..
Men pallar inte sitta hemma och uggla .)
Träffade Sofie, kul eftersom det var ett tag sen. Eftersom jag prompt ville ha på mig min nya übersöta midjekjol så fick jag hålla i den lite lätt, för naturligtvis blåste det för fulla muggar, typiskt. Men eftersom vi var inne på Commerce oftast så var det ju lugnt, vinden avtog lite lätt sen med. Fick bytt mina skor (bild kommer sedan) och köpt min "midsommarklänning" som expiditen kallade det. Den är blå med blommor och svart spets, tyget är flygigt och tunt, men ett svart linne följde med, även det med spets, så det syns inte igenom. Gjorde det sistnämnda fyndet på La Rami, oftast för dyrt för min smak, men eftersom det var rea smög jag mig ändå in för att kika, vilket lönade sig.
Satt och pratade på café resten av tiden, valde Pims som vanligt. Jag är så glad att det är lov nu, ingen stress och press utan man kan bara vara, och det bästa är att jag har tid att vara med alla nu, hjärta på det<3

Anyway, ska modella lite ny så att jag kan få upp några bilder på mina inköp, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0