Stan med Emma

Hade en trevlig dag med Emma Axberg på stan.
Det var ett tag sen vi sågs, och det är kul att vi har börjat ses mer nu :) Kollade runt, och vi hittade båda saker. Mina fynd kommer upp så småningom, men det blev riktigt snygga saker<3 Ska in imorgon med Sofie och köpa en klänning som jag la undan, och byta ett par skor som jag köpte förra veckan. De har nämligen trasat upp sig och nu finns de inte kvar i min färg, så jag får ta dom i vitt istället. men det är snyggt det med, kanske till och med blir bättre med vitt eftersom det passar till så mycket mer. När alla inköp var klara så bar det av till stadsbiblioteket, där vi lånade så mycket manga vi bara kunde, sen parkerade vi oss på Norma Jean. Deras soffor är verkligen gudomliga, och jag älskar verkligen att de säljder Coca Cola i glasflakor :D
Det är vår nya tradition, och jag älskar den redan! Manga i ett mysigt cafe med en bra vän och coca cola i glasflaska, det kan inte bli bättre!

Nu har jag vart hemma ett bra tag, ska gå och lägga mig snart. Blev precis klar med allt som jag ska skicka in till Sla, hoppas jag kommer med, skulle vara grymt kul :) Eftersom jag gillar båda delarna, skriva och fota/redigera, så söker jag till båda och hoppas på tur. Fast samtidigt känns det som om alla andra är så mycket bättre, en känsla som man inte riktigt kan komma undan. Men jag får tro på att jag har något speciellt, för det tror jag nog att jag har, eftersom jag är ganska så kreativ av mig.
Hoppas nu då, hoppas!

Over and out!



Haha det där med att säga hejdå fraser är inte min stil känner jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0