Sov hos Älin

Med Frida, kollade Saw och somnade halv 5, om inte senare. Deras hund är jättesöt men fan vad hemsk det är när den skäller :O Och det märktes ju för övrigt ganska bra på mig eftersom jag typ tjöt varje gång han gjorde det :( Inte blev det bättre att Elin hetsade han så att han skällde jättemkt >< Anyway, vaknade vid 2 och åt fettvåfflor med glass och sylt till frukost, mindre lyckat eftersom alla brände fast i formen. Men dom smakade väl rätt ok annars :P
Åkte hem, och missade precis bussen. Stannade alltså ett tag hos Frida och kollade film, ska gymma me henne imorrn med och lalala :D Efter ett  tag kom mämi och hämtade mig, så det bar hem där jag och papps kollade thriller och dyrkade upp, eller ja, sprängde hela låset till mopeden så att vi fick ut biten som saknades på nyckeln. Så nu kan vi kanske gjuta nya nycklar så jag kan åka moppe igen, woh<3

Nu ska jag duscha och sova, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0