Sista natten med gänget

Hade skolavslutning, fick ganska ok väder trots allt. Grät inte, kände inget speciellt, det gör jag inte nu heller, för det känns som om det är skola på måndag som vanligt, an har inte riktigt hunnit vänja sig. Iaf, åkte hem och firade lite, gjorde iordning mig och sen bar det av till skolan igen för att åka buss till sommarland. Det var kul, åkte allt möjligt med Märta och Frida, var med therese ett tag med. Klockan 7 så började knotten komma, och spöregnet hade sänkt humöret en aning. Och eftersom Frida inte mådde så bra så kände vi att det var roligare hemma, så vi tog farväl och tog en buss hem. Jag kände att det var bäst så, eftersom far min fyllde 50. Men annars var allt kul, även om det hade vart roligare på Liseberg (mer åkatraktioner).

Smakade sockervadd igen, och träffade en massa folk, det var det plus på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0