Nyklippt

Ok, nu när bloggen har slutat cpa så kan jag bärja skriva igen.
Klippte mig igår, så nu ser håret mycket bättre ut, är supernöjd! Fixade hårprodukter och fön med tratt, så det blir lockigt på skolavslutningen <3
Skulle ha gymmat idag, men pallade inte. Åkte in till stan och fixade lite med smink och andra snyggsaker :G Det blir nog samma visa imorrn igen, för att fixa
det sista. Får hoppas på att min Curl (hårprodukt) har kommit in då så ska den bli min <3 Tiden på stan tillbringades med Frida baby och vi hade kul som vanligt. Nu sitter vi på mitt rum och mobbar oss, ska bli pepparchips och cola ikväll, lovely. Imorrn blire cykla till Bengt, som avslutning för klassen.
Det får bli ett kort inlägg idag för jag har tappat lite vad jag har gjort eftersom det inte har gått att publicera mina inlägg dom senaste dagarna, skumt.
Posshaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0