Morgonpromenad

Sov över hos Frida. Vi satt uppe och pratade hela natten och hade det mys, som handen i handsken. Senare försökte vi sova men det gick inte så bra, så vid halv 4 la jag fram förslaget om en morgonpromenad med frukost. Frida var på som alltd :G Well, efter att ha stökat och bökat i köket så drog vi på oss de mest smickrande mjukiskläderna (grå leggins + svarta strumpor med hjärtan på är ingen klisché) och gick ut. Gick förbi kyrkan och ut till, enligt Frida, världens festis kulle. Där fanns det ett litet skumt mobbat hus och en bänk, och vi tänkte båda "aha!" och snart hade vi kånkat hela bänkjäveln till huset. Inom kort satt vi och drack oboy på taket och tittade ut över Timmersdala, fan vad MYS<3 Solen gick upp allt mer och mer och det var så fint. Sen traskade vi hemåt och den lilla byn började vakna till liv. Vid kvart i 6 kom vi hem och då var det tvn som gällde. Började kolla lite på Herbie och sen däckade vi båda två och jag vaknade av att Frida puffade på mig och sa att "Emma bussen går om en halvtimma!". Klockan var då alltså tio i 4 och jag packade allt, sen bar det av till bussen. Vid det här laget såg jag ut som en skållad iller, och att då visa sig offentligt är inte min grej. Satt och väntade i Stöpen i typ 10 minuter kanske, sen kom min buss. Precis när jag gått på börjar det spöregna, och naturligtvis måste jag få hem min cykel, så det blev till att cykla hem i spöregn. Kom hem, firade bror Otto som fyller 12 idag (27 Juni). Av mig fick han snyggaste tröjjan från Clarks, yeah. Nu ska jag städa rummet lite, har precis sett på Just Married med Ashton Kutcher och Brittany Murphy- rätt ok faktiskt.
-Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0