Midsommar

Phue, hemma igen. Stannade en extra dag i Fjällbacka hos mormor, typ för att det var nice. Åker nog dit någon mer gång ensam, skönt att komma ifrån allt här hemma, tid att tänka och lala. Tågresan gick fint, inte allt för många byten och inte allt för skumt folk på tåget, med vissa undantag, haha. Väl framme var vädret fint, men blåsigt. Cissi hämtade mig med moppen och sen träffade vi hennes kille mfl. Drog snabbt till Konsum där vi handlade förnödigheter, för att inte nämna Cider<3 Hemma igen väntade Linnea med pojkvän och Filip + några till :) Alltid kul att se alla igen. Grillade och hade det mysigt, helt ok. Kollade på föräldrafällan som de mogna tånåringar vi är, och drog ner till byn och åt glass. Åt efterrätt hemma igen, och kollade på "You me and dupree". Åkte hem med Linnea och hälsade på några släktingar och på mormor. Dagen därpå var jag död och sov extra länge, vilket betyder typ till halv 4. Träffade Linnea på kvällen och vi satt och pratade i minst 2 timmar, och det kändes ändå för lite. Ska väl bo hos henne i hennes lägenhet någon mer gång, det är en bit kvar på lovet. Dagen därpå så kom kusin Henrik och hans sambo Johanna på besök, längesen man såg honom. Fick skjuts till Göteborg av dom, där jag tog tåget till Skövde. Och, tja..nu är jag hemma! Ganska skönt på ett sätt, men jag längtar ändå tillbaka till kusten. Well, fick ändå med mig två söta klänningar av mormor i vitt linne, så den ena ska jag sy in lite och göra en större urringning på, den andra är helt ok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0