Lördag/Söndag/Måndag

Ok, jag hade tänkt sammanfatta hela helgen inkl. Måndagen i ett helt inlägg.

Lördag:
Party Night

Frida kom till mig vid tre kanske, ahh nånstans där. Vi slappade och gjorde oss iordning lite lätt, och tack vare endel förseningar (40 haha) så kom cidern senare under kvällen. Tiffy och Sofie kom, och vi började vår mys-party-tjejkväll med att grilla. Allt gick som smort, vi hade till och med grillkol hemma så vi slapp åka och köpa det, men Frida och Tiffy fick ändå ta en tur senare till affären (medans potatisen kokade) och inhandla chips och annat mys. Vi lyckades hantera grillen (till min stora förvåning) och efter ett tag kunde vi sätta oss och äta, grillat kött är INTE dumt :G Efter maten gick vi in och diskade, och vi startade en brasa och grillade mashmallows :G Tillslut fick vi tag på vår man, och Frida och jag tog en tur till Åbro där vi fick allt i min sportbag och sen bar det hemåt (hallelulja Everest). Eftersom vi hade tänkt prova på att snusa med åkte our man och köpte medans vi lämnade av allt där hemma. Sen bar det vidare igen till Stöpen där vi chillade med marlboro på en kulle. Vi fickd det vi ville ha, och strax var vi hemma igen. Efter ett par cider och X antal mashmallows var det provdags. Och ja, min uppfattning av det hela är, salt + svidande. Det hel slutade med att jag dog inne på toaletten men efter X antal uppkastningar var jag på topp igen. Men aldrig mer säger jag bara, fy. Resten av kvällen pratade vi och hade det allmänt trevligt, helt jävla smashing kväll, partymystjejkvällar är helt min stil, tack till alla medverkande <3.

Söndag:
Städ och chill dagen
Gick upp vid 11 och matade hästarna, gick förbi snusdosan och mådde inte alltför bra, ner i soppåsen med den senare. Eftersom vi alla hade somnat i dubbelsängen så var det ganska så varmt i sovrummet, så det var en befrielse att få komma ut i friska luften. När allt var klart gick jag in och la mig igen, och vaknade senare vid 3. Vi gick lla upp och började städa, senare satte vi oss och kollade tvn medans vi åt frukost. Sofie och Tiffy åkte senare hem, och Frida stannade kvar och sov hos mig igen. Kollade på Die hard eftersom jag inte fick Legally Blond att funka, söndagar är till för att chillas på.

Måndag:
Die Hard maraton med Frida

Såg färdigt på nr 2, började på 3an men efter ett tag var det dags för Frida att åka hem, så jag fick se klart på den själv. Nu är jag lagom mör, mitt nya mål är att gå upp vid 10 varje morgon, och ta tag i gymmandet igen. Och ska nog skriva CV idag, så att jag kanske kan få ett extraknäck till hösten.

-Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0