Klar med allt, en lättnad

Gjorde mitt no prov idag, skulle egentligen ha gjort det förra veckan på fredagen, men eftersom jag var förkyld så gick det inte. Iaf, fick t.o.m. tillbaka det idag, VG+ vilket blev en besvikelse eftersom jag gärna hade velat ha MVG i alla no ämnen, men eftersom jag inte gillar fysik särskilt mycket egentligen så var det ganska väntat. Aja, man kan ju inte få allt, och jag grämer mig inte särskilt mycket över det trots allt, är bara glad över att allt nu är över. Fick tillbaka mitt matteprov med, oh det blev G+ vilket kom som en förvåning, men jag får behålla mitt VG, vilket är tur. Jag har vart sjuk en del nu det sista, och därför missat en del vilket resulterade i bland annat mattebetyget nu, men ibland orkar man verkligen inte.
Skönt att det är över nu, nu har jag inga prov kvar och inga inlämningar, skulle haft spanskaläxa tills idag, men sket i både det och lektionen då jag inte orkade, och jag, Linda och Susanne låg och solade bakom baracken istället, vilket var riktigt soft. Struntade i idrotten med eftersom jag inte pallade bara, och satt med Frida baby och övade på no provet. Vår idrottslärare kom och pratade betyg med oss, och det blev ett G iaf, soft. Han berömde mig för min uppvärmning och mina insatser i Gymnastik och Dans, vilket var kul att höra eftersom jag blev redigt knäckt när han påpekade att jag hade dålig närvaro, trodde seriöst att han skulle ge mig IG, men icke :)

Har köpt  "sista natten med gänget" biljetten med, så den 13 juni blir det sommarland för hela slanten. Missar dock min fars 50 års kalas, bad timing, men jag grattar honom riktigt ordentligt på morgonen istället. Och nu på fredag är vi lediga, ska dock upp tidigt för att drilla i skultorp, och sen bär det av hem till Vicki för hårförlängningar<3 Och på lördag blir det klassfest och sova hos Frida.

Helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0