Karstorp

Haha, en helvild historia!
Frida och jag tänkte ta igen oss rejält efetrsom fredagen blev mindre lyckad. Synd var det att vår jävla langare gav oss mindre sprit än vad vi hade kommit överens om, men han ska vi prata allvar med, haha. Iaf, åkte in till Frida, för till slut kom jag loss från kalaset med släkten, även om det var ok. Åkte in till rese, tyvärr i onödan eftersom Amanda redan var i Karstorp. Polade lite med våra vakter, Hasse och ngn mer. Vid det tillfället var man sprallig och glad, och min drivkraft bestod av geisha och Xider. Tog en tidigare buss, för chauffören var en sköning som give me fiveade  Fria och berättade att alla svenne chaufförer var snåla med var man kunde hoppa på bussen osv, haha :D Kom fram till Kss, där vi träffade två killar vid namn Fredrik och Magnus. Satt och snackade lite, de fick våra nummer och sen bar det av igen. Hittade till slut fram, och träffade bland annat konfa Niklas och Elin och Emma. Vår hälsningsfras var ganska kul:

Emma: "hmm, är det inte Niklas? Jo det är det fan!" Öh Niklas!
Niklas: Hah?
Emma: Det är jag, från konfan duvet :D
Niklas: Jaaaa, konfaemma!


Elin och Emma var spralliga som fan, man kan ju undra vad dom hade holkat i sig under kvällen. Kram pussej där, sen vidare. Träffade många kul personer, Tiffy och Aya och Sara för att nämna några<3 Stod och rökte, chillade allmänt när polisen bestämde sig för att avlägga en visit. En del sprang in i skogen, och vissa fick hälla ut spriten, haha. Smarta som vi var hade vi redan druckit upp allt. Efter ett tag ringde vi Christian i ryd, för vi var inte så sugna på att vänta på vår buss i 2 timmar ute. Började gå till Kss igen, stannade och chillade, Frida somnade typ på trottoaren och jag polade lite med Securitas. Fick låna hans mobil, bestämde möte med Christian och sen bar det av till ryd. På vägen hamnade vi på en turkisk studentfest, och vi träffade kul folk som bjöd på cigg. Dom följde oss en bit på vägen, sen tog vi adjö, och träffade Christian. Satt och chillade lite, sen upp till bussen. Där träffade vi Kim och C:o, pratade lite med dom, blev bjudna på cigg efter att man frågade, genörösta personer gillar vi.  Alltså blev det röka igen, det var ett tag sen man smakade menthol. Bussen var naturligtvis försenad med 20 minuter. Kom hem vid halv 4, och somnade som stockar.
Idag är jag halvdöd, ska ta mig en dusch nu och städa rummet. Det är så sköönt att intebehöva tänka: vad har jag i läxa nu då?

Kul kväll, bra start på sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: ELIN

"Elin och Emma var spralliga som fan, man kan ju undra vad dom hade holkat i sig under kvällen. "

pusspårej tkr jag :*

2008-06-15 @ 20:42:05
Postat av: Emma

Hahaha vi säger så :D<3

2008-06-15 @ 22:05:54
Postat av: Tiffany

haha låter som en härlig kväll ;) fast de va ju iskallt ..

2008-06-17 @ 14:10:16
URL: http://tixxiystixxymixx.blogg.se/
Postat av: Emma

ja det var ett minus, men det var nice ändå :D

2008-06-18 @ 00:29:22
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0