In the shower

Första dagen på lovet, och det regnar. Haha vi bor sannerligen i Sverige!
Spenderade en hel del tid i duschen, med ansiktsmask från Marja Entrich (helt biologisk) och hårinpackning från Gliss, peeling (handskar) osv, ibland måste man ta hand om sig. Rebeca kommer tyvärr inte idag, får bli en annan gång, men ikväll blir det nog filmkväll hos Jonathan ändå, så innan dess ska jag dammsuga rummet och läsa ut senaste Cosmo, som nu har kommit<3
Har ny taktik denna sommaren, ska boka upp så mycket som möjligt av tiden, så att jag slipper ha ett lov där man bara sitter hemma och känner vemod. Det blir nog perfa!
För övrigt hatar jag att diska. Eller det var inte riktigt sant, låt mig omformulera mig; Jag hatar att diska- hemma hos mig. Inte vet jag varför, men det är så grymt jobbigt att diska hemma, medans det går hur bra som helst hos andra. Hmm, får fråga en doktor nästa gång jag ser en.
Anyway, det var väl det mesta jag hade att säga ör idag, kul med ett nonsens inlägg då och då utan vidare mening :)
Posshaj<3

In the shower


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0