Hårförlängning

Nu är dom i, lalaa :D
Tog kanske 2-3 timmar att få i dom, men nu är dom i och jag är supernöjd! Blir till att klippa mig på måndag med, lagom till skolavslutningen. Det blir uppklippt och större snelugg, men jag behåller längden på håret, även på luggen, kanske lite kortare där, får se. Jag har spenderat ganska mycket pengar nu, och mer ska det bli eftersom min frisör har beställt en ny fön med tratt till mig, och jag ska även köpa en till produkt som gör håret extra lockigt, woh!

Torsdagen spenderades med Vicki på stan, gick på afro konserten som musikskolan hade ordnat i Helensparken. Det var riktigt soft, och träffade en massa kul folk, inte fel. Stannade ett tag, och gick sedan och fikade på Pims, mys var det.

På fredagen var vi först i Skultorp och drillade fetrsom det var nationaldagen. Jag måste säga att det är årets tråkigaste spelning, och det blev inte bättre av att det var typ 30 grader varmt. Efteråt bar det som sagt av hem till Vicki för att sätta i håret, sen hem till mig där vi badade och kollade Georgias rule, riktigt bra film med bl.a Lindsey Lohan och Jane Fonda. Nu är det lördag, och jag har mest legat och softat hela dagen, man blir riktigt mör när det är såhär varm! Hade tänkt att städa rummet, men orkade bara byta lakan innan jag dog. Snart blir det klassfest, dock utan alkohol eftersom det strulade med det, too bad. Får trösta mig med mina wienerkorvar och majskolvar, det sistnämnda med smör och salt :G Och jag har till och med tänkt på mashmallows som Linda och jag ska dela på, fett nice!

Låång hair <3



För övrigt så har bloggen blivit flyttad, och de har förbättrat vissa saker ser jag, vilket är till det bättre.
Jag har pengar i plånboken och lång hår, jag är happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0