.

Punkt igen, det funkar.
Well, somnade med kläderna på igår, orkade inte .p
Vaknade extra sent idag, det här är en av de där slappargöraingetsofta dagarna som kommer då och då, och tänkta sig, vädret är dåligt. Så det är ju ett bra kombo, för på såna dagar ska vädret vara kass.
Har gjort mat nu, och korvarna blev knappt brända, framsteg! Har kommit fram till att jag bara orkar att lägga upp bilden på min kjol som jag köpte, modella är jobbigt. Skickade in alla mina bilder igår till Uppslaget, så nu får vi se hur det går. Skulle vara nice att ha jobb i höst, och detta passar ju mig eftersom jag gillar att fota och redigera, trots att jag inte har satsat på en system kamera, men det går ändå.  Haha nu känns det skönt att jag tog digital bildbehandling i skolan, så jag kan ändå lite :P  För övrigt skippade jag  söka som reporter, skulle bli för mycket jobb eftersom jag ska gå NA på Västerhöjd, plus att deadlines inte är min grejj, haha.

Well, nu blir det TV och mat, kanske orkar städa rummet sen, får se.

Posshaj.


Ok, trots att jag sa att jag inte gillar att skriva hejdå (ciao, posshaj osv) i slutet av inläggen har det börjat bli en vana, damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0