.

Denna dag förtjänar helt klart en punktrubrik.
Skola, kom försent, helt ok. Städade, fick mig en dos vattenballonger, mindre kul. Skippade avslutningsmiddagen, det är inte min grejj, så det blev stan med Frida igen, vårt andra hem nu. Fixade allt som behövde fixas, skräll att personer lägger sig i andras liv. Aja, jag mår väl ok, bara sårad och arg över folk som inte kan sluta rota i mitt liv, och som inte respekterar mig. Och ja.. jag orkar inte bry mig mer, skolavslutningen imorrn kunde inte komma mer lägligt.
På lördag blire röjj.
Skolavslutning imorrn.
Sayonara stöpen.

Och nu tror jag att problemen med min blogg har blivit fixade, nice.


Kommentarer
Postat av: victoria

Heey! Såg ditt söta ansikte på stan igår! Men var frida med också? :P Hittade du något? =)

2008-06-13 @ 09:48:35
URL: http://torii.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja såg inte dej, spring fram och hälsa nästa gång :D

nä jag var med familjen och kollade presenter till far min :)

2008-06-14 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0