.

Ännu en av mina punktrubriker, men vad ska man göra?

Idag var det aningen svalare, vilket var väldigt skönt enligt mig. Slapp bada bastu i klassrummet med andra ord. Våra lektioner går numera ut på att se på film, inte mig emot. Idag såg vi klart på "Tjenare Kungen" och nu är vi inne på "Life of Brian". Lämnade in mina so uppgifter som entligen är klara, så nu har jag bara spanska läxan tills imorrn och plugg inför no provet, som även det är imorgon eftersom jag var sjuk i fredags.
Funderar på att städa rummet, behövs nu igen. Hårförlängningarna blir av på fredag, nu är det bestämt, och klassfest på lördag. Får se hur länge jag stannar, beror på humöret lite. På måndag blir det klippning, hade tur som fick tid. Ska nog klippa upp det ordentligt, och fortsätta med snelugg. Långt ska det vara iaf, typ lite kortare än midjan, eller kanske tom. så långt, får se..
Well, nu blir det en kort siesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0