Värmeslag

Rubriken beskriver dagen, sanna mina ord!
Idag har jag bara slappat, vart astrött eftersom jag somnade vid 4 igår. Var med Frida i lägenheten fortfarande och väntade på att familjen skulle komma och skjutsa hem oss. Dessvärre kom de inte förens vid 3 typ, eftersom de hade vart på kusten och inte ville åka i värmen.
Varmt har det vart, och eftersom värme gör mig dåsig har jag inte kunnat packa upp allt jag har haft med mig/shoppat  förens nu, ska ta tag i resten snart. Scannade datorn med idag som sagt, 6,5 timma tog det, inte kul. Men nu är trojanen borta får vi hoppas, usch för virus. Prövade frisyr idag, typ flätade håret och la det som en krans, det blev ok :)

Nu ska jag ta tag i resten av städningen, poss<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dags att sova snart?:) Godnatt iallafall!

2008-07-27 @ 23:29:14
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jadå, godnatt :)

2008-07-28 @ 02:28:10
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0