Utflykt

Efter regn kommer sol, och efter åskovädret igår så var det dags för lite sol idag. Det tog Märta och jag i akt, och efter att ha gjort jättesöta Cupcakes så tog vi moppen och åkte ut till en åker där vi satt ett tag och fikade.
Det var riktigt mysigt, fast vi kunde inte riktigt slappna av eftersom vi hela tiden trodde att det närsomhelst skulle dyka upp en arg bonde, vi had plattat till klövern där vi satt ganska rejält. Men tur hade vi, ingen arg bonde kom så vi kunde njuta av det fina vädret. Efter ett tag åkte vi hem, där vi tog en tur till ulvåker och lämnade tillbaka en film jag hade lånat av Linda. Träffade en söt hund som skällde med stängd mun, vlket såg ganska kul ut.
Åkte hem sen, myste vid tvn och kollade på Buffy med dads, bra dag :)

Märta och jag i det gröna

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vilka läckra färger! ;D

2008-07-21 @ 21:19:56
URL: http://goosebumps.blogg.se/
Postat av: Emma

tack, jag gillar läckra färger :D

2008-07-22 @ 02:28:07
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0