Uppdatering

Usch jag är så dålig på rubriker, kommer nästan aldrig på något bra  :/
Well, det är iallafall dags för lite uppdatering för gårdagen! Kom ju hem efter att ha vart med Sofie, och tittade snabbt ut en buss och åkte in till stan där jag träffade Frida. Mötte även Anton på bussen så vi satt och snackade lite, bland annat om moppesemestern som antagligen blir av v.30, så vi får se om jag kan då. Frida och jag delade ut våra Cv på 5 olika caféer, så nu får vi se om någon hör av sig. Helst vill jag jobba på Pims, det är så mysigt där. Efter att ha ätit en macka (var ganska hungrig då jag inte hade ätit något på hela dagen förutom flingor) så bar det av till bion där vi stod i en km lång kö för att köpa popcorn. Till slut kom vi fram och betalade, sen fort in i bion där vi satte oss. Filmen var som sagt Sex and the City, och FAN vad bra den var :G Den var verkligen helskön, och efter att ha sett den känner jag ännu mera att jag aldrig ska släppa mina guldkorns vänner ifrån mig även om jag skaffar kille, nevah <3
Efter bion så gick vi och handlade popcorn, sen bar det av, via buss, till Skultorp där Fridas farmor bodde. Vi bastade och duschade, sen blev det Desperate Houswifes för hela slanten och en massa prat. Somnade vid 6 kanske, Frida somnade vid halv 8 och vi gick båda upp vid 2 tiden haha :D
Nu har jag kommit hem (blev lite omvägar eftersom jag lyckades glömma mitt fritidskort på bussen) och nu ska jag bädda sängen osv och sen kolla mer Desperate Houswifes, lycka :G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0