Todays and igår

Bio igår, med Frida och Elin :) Såg mamma mia, och den var jukt bra!
Skulle egentligen gått med Sofie, men eftersom hon är i Varberg en hel vecka till gick det inte. Gick lite på stan med Frida innan bion med, chillade och kollade på boots till hösten. Såg även kappan/trenchcoaten jag vill ha på Clarks, men jag vet fortfarande inte om jag ska köpa den. Tyget är väldigt tunt, men jag ska testa om man kan ha en större tröjja under, då kanske jag slår till :G

Idag har jag slappat och hängt med Märta. Badade i dammen och snackade, mys :) Ungen fyller år imorrn med, grattis i förskott till henne! Well, nu ska jag ta och göra mig lite mat och bänka mig framför tvn, howdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0