Stan.

Haha är jag inte hemma är jag där, typ :P
Well, efter att ha försovit mig (pinsamt) så kom jag äntligen till stan där jag träffade Nanna för första gången sen körskolan.
Askul att ses igen, verkligen! Pratade och hade kul, satt på Pims i typ 2 timmar och shoppade lite kul. Kul när man hittar nya vänner :)

Kom hem vid nio, och fick då chans att kolla på lite kläder som var mammas. Fick två saker, en aprikos blus och
en stickad tröjja i samma färg, mys. Tillskott i garderoben är ALDRIG fel :)
Nu har jag även bäddat sängen, det är ett mirakel. Har typ bytt lakan och allt vad det heter, så nu är det fräääsch så som jag gillar det, moha :G


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0