En vanlig dag

Well, har kommit fram till att jag ska lägga om mina sovvanor, ska verkligen försöka gå upp vid 10 varje dag nu, och kanske lägga mig vid 12-1 nån gång. Ska även försökasimma varje dag i dammen efter att jag har gått upp, eftersom jg sällan tar mig in till gymmet nu på sommaren.
Har planerat lite nu, skrev ut en almenacka som jag gjort på datorn igår, så nu har jag lite mer koll på tillvaron. Fjällbacka blir det efter Iris schema tror jag, men antagligen blir det två veckor där, start i mitten av V.31. Sen blir det Gbg med Märta på Måndag, ska bli fettnice då vi ska kolla i Second hand :G Och nu har mor och far satt in pengar på mitt konto med, så det är nice! Moppen gör vi ett sista försök med idag, funkar inte nyckeln då så tar vi med moppen till Tibro för låsbyte på Fredag, inte alltför kul då det går på typ 2000. Måste städa stallet med, för då får jag 500, inte fel. Sen ska jag väl hjälpa farsgubben att måla kontoret med, så det blir lite cash ändå :) Ska skriva min Cv idag med, vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga så daddy sa hjälpa mig bestämde jag nu. Sen måste jag lämna in ett kort på mig själv med till gymmet, reminder där till mig.
Nu ska jag fika med släkten, firande av pappa.


Dagens färger går i brunguldorange<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0