.

Så, nu är kameran fixad, så jag ska försöka ta lite bilder på de fynd jag gjorde idag i Gbg med Sofie :G
För efter att Jossan hade vart hos mig igår, vilket var skitkul (typ pratade, promenerade, badade och myste) så åkte jag hem till Sofie och chillade. Vi promenerade lite och satte oss på en lekplats och snackade skit, sen gick vi hem och gjorde någon skum chokladbollssmet som vi åt medans vi kollade på The Ring (kanske ser tvåan idag, får se). Gbg blev det idag, gick upp tidigt och gjorde iordning oss, sen bar det av till rese där det hände lite halvskumma saker, haha usch. Tågresan gick fort, och snart var vi framme. Vi gjorde båda riktiga fynd, mitt var ett par bruna Chinos och en supersnyggis jacka på Miss Ragtime<3 Helbra dag, fast tågresan hem kunde gärna ha skett i ett tåg och inte i..ja enligt mig kan man inte kalla det tåg när det bara jar typ 2 vagnar :>

Jackan.


Fler bilder se mig på Ging3rBiscuit@Bilddagboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0