.

Stan med Sofie snart, tar det idag eftersom jag klantade mig igår :)
Har förövrigt vart duktig idag och gjort hårinpackning och ansiktsmask, gör det varje vecka och det är niiice. Körde även en kroppspeeling, ska försöka göra det varje dag nu. Cvn ska jag skriva ikväll, med pappas hjälp, och sen dela ut den med Frida på lördag, då det även blir resturang och bio och myskväll med henne, vi kommer ju inte ses på typ 4 veckor sen.
En annan sak, jag äter sjukt mycket nektariner och gröna äpplen :O Det är helt otroligt vad dom går åt, idag har jag ätit typ tre äpplen på 2 timmar, och igår åt jag kanske tre nektariner och lika många äpplen, fast ja, frukt är ju nyttigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0