.

Idag har det langats chill, av typ Frida och Becca.
Det va väl tänkt att jag skulle åla runt på stan med Becca med palla näääää så det blev bada i min damm ist :)
Nu har jag för övrigt fått damp på bitLord haha fråga inte varför :G
Well en annan dålig sak är bussarna som går, hade velat gå på bio med Fräda men naturligtvis finns det inga bussar hem så faaan typ :( Och sen ses vi inte på typ 5 veckor heller, eller ngt och daaaamn för allt :@
Funderar på att dra till kusten och stanna ett JÄVLA tag så att jag kan komma bort från allt bajs här hemma, eller ah..tid för mig själv typ.
Nu ska jag äta mid middag som består av piroger och popcorn, love på det.
Det serveras även Djävulen bär Prada, yummy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0