Back in black

Not really, det är på tok för varmt, men ändå.
Kom hem i lördagskväll, lite omplanering har det blivit nu. Åker till Fjällbacka v.32 ist, då bla Iris är där. Så denna veckan är jag hemma, dock upptagen eftersom jag kommer att bo med Frida i hennes pappas lägenhet. På kusten var det ok, men ganska trist eftersom jag inte hade mycket att göra, men det var nice att träffa släkten och se hur bror hade det :) Var på Liseberg i torsdags som sagt, det var ett tag sen jag var där. Det var riktigt kul, även om jag inte fick chans att åka varken kanonen eller balder. Gasten var mycket bättre iår, mer skrämmande och mindre komiskt än förra gången då jag och kussen gick med en bunt norrmänn (haha). Träffade familjen Briggner med, kan världen bli mindre? Troligtvis inte :')
Igår bestod dagen mest av att prata i telefonen med Frids, och typ slappa. Idag tog jag en tur till stan där jag träffade Viktor,
alias Briggner ( eller sugmössan :G ). Kollade presenter, sen bar det av till Pims där resten av tiden spenderades. För övrigt har jag en ny favorit där, Cafe Dumle! Påväg till bussen träffade vi Iris som hade vart och handlat (haha), hann dock inte prata så mycket eftersom bussen var på g. Helt ok dag, mer såna :G Och ja, nu har jag vart hemma ett tag, har hunnit göra en massa saker förutom att städa, men hallå typ orka, ne :(
Nog för den här gången. Kommer inte att skriva så mkt nu eftersom jag kommer att vara upptagen en del, men jag tittar in tids nog, baii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0