7 days a week

Efter gbg har det flutit på som vanligt. Var med Suss och Märta häromdagen, vi satt och pratade och myste, tittade på dagisfilmen från vår tid där och jag säger bara haha :D Såg även på Hairspray, den är bäst.
Och idag blev det chill på morgonen, sen saknade jag Sofie så vi sågs i stan där jag köpte en fin vit tunika på Gina :> Satt resten av tiden och fikade på Pims, ska titta förbi där imorrn med för att höra lite om hur det blir med anställning i höst, hoppas! Sover hos Sofie på kvällen, för på Fredag blir det ännu en gång Göteborg :G Jossan kommer timm mig imorrn med, så det blir full rulle, men det är kul :)
Ska be mamma kolla kameran imorrn där vi köpte den, minneskortet strular : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0