Vår tid är över

Ok, först en snabb update!
När var senast jag skrev... för länge sen, hehe... oj.
Ursäkter till alla, men jag har helt enkelt inte haft tid! -.-' Well, den förra veckan passerade fort och för en gångs skull hade jag faktiskt ledigt! Sov nog mest bort tiden, men aja, det var nice :G
Gjorde både spanska prov och svenska prov med, och idag har jag redovisat om Centerpartiet i samhällen med min grupp, skööööööönt!
En sten har fallit från mitt hjärta, underbart <3 Nu är det bara två prov kvar, + bokrecensionen i engelskan. Sen är aaallt klart, åh mamma :G
Idag har jag även lunchat med Tori, destination Orient Palace! Förutom allt snack så utbyttes några roliga upplevelser, ibland kan vi verkligen vara smarta. Hursomhaver, det var riktigt trevligt vill jag lova, måste försöka ses oftare!
Efter skolan blev det gymma med Frida, trevligt! Vi bokade en ny instruktion som vi ska ha på torsdag, hoppas på att ingen blir sjuk nu :') Jag kom fram till att min kondition är på botten med alla döda fiskar. Men men, efter instruktionen blir det andra bullar!

Tja, det var väl det mesta jag hade och säga den här gången.
Ska verkligen försöka skriva oftare, promise!
Stay with me! Samma tid, samma kanal, posshaj!


€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0