Snart jul

Soonish är det julish! Lite deprimerad över att jag inte längre ser fram emot den på samma sätt som när jag var liten, men det är väl så att växa upp. Nu har jag gått en termin på V höjd och natur, shiet vad fort det går! Jag är glad att det har blivit så bra med skolan och klassen, love 'em both! Känner att jag valde rätt linje, I can feel it in my heart, laaaaalalalalalalaaaaa!

Hrm.

Vad har jag gjort i helgen då? Jo i fredags sov jag hos gabbsan, gjorde första delen på nya fotosessionen Wedding Black and White. Har nu fått låna Märta darlings stativ också (I promise to keep it safe!), så nu kommer våra bilder bli mer snyggish ;) I lördags var jag och gääb i gbg, inhandlade lite mysigt men sparar mesta delen av mina pengar till mellandags rean. Söndagen spenderades hos märta med susanne, barndomstrion ffs! Blev julgodis och Chicago och det bästa av allt-deeptalk. Det roligaste var att när jag kollade på klockan första gången så var den 22.14, sen kort efter när jag kollade på den igen var den 23.50! Tiden går fort när man har roligt :G Hemfärden blev väl någon gång vid 01.00 iaf, tack för kvällen flickor!

"Du säger att det är synd om mig? Men vet du, jag tror inte det här handlar om mig. Om du mår skit för att du inte trivs med ditt liv, lägg det inte på mig tack. Jag trivs med mitt sätt att leva och vara, och jag tycker att du borde släppa mig.
För du vinner ingenting på att leka präktig och snacka en massa skit om mig.
Det är bara patetiskt. Lev ditt eget liv istället."


Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0