Off the hook

Nu har jag lyckats skriva två dagar i rad, är riktigt stolt över mig själv faktiskt. En förändring sker, det måste vara puberteten.
Lol.
Idag fick vi tillbaka vårt spanskaprov, ett Vg blev det för min del, woha! Aningen sur över att jag stressade igenom provet bara för jag klantade mig och skrev verben på en sida i presens när jag egentligen skulle skrivit dem i preteritum (imperfekt). Förlorade hela 15 poäng pga det, fuck. Aja, jag kan trösta mig själv att jag faktiskt kan dem egentligen.

Annars då, jo dagen flöt på och blev bättre framåt slutet. Vår kemilabb var riktigt kul faktiskt! Visst var den väldigt enkel, men ändå. Fikade med Tove efter skolan och vi snackade som vanligt en hel del skit och hade kul, på vårt eget helspårade lilla sätt.
Imorgon ska vi käka ute med klassen på Mangos, ska bli naaajs! Ska träffa Jonathan efter det med, och döda honom lite, mohaha..

Övriga nyheter: Det har gått hål på flera ställen på mina leggins (!) och jag har lyckats peela av huden på på ena benet. Lyckat.

Posshaj!
€mma

Kommentarer
Postat av: victoria

Hahaha roligt minne! Jag ser en liten hannes med ett nuvarande hanneshuvud :P

2008-12-10 @ 09:09:30
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0