Dont you have a sense of humor?

Läste nyss ett inlägg av Tori (Torii.blogg.se) som handlade om humor, och jag tycker att man borde skratta mer i livet och inte ta allting så allvarligt! So what om du snubblar framför killen du gillar, so what om du gör som jag och peelar av huden på benet och det blir infekterat och hela benet och ryggen blir täckt av otäcka utslag och du får käka penicillin? Det är ju inte direkt som att jorden går under, du har fortfarande kvar dina vänner och du vinner inget på att bara grina. Skratta åt dig själv istället, det blir mycket roligare om du kan bjuda på dig själv.

Var i gbg med Josse i lördags, lyckades försova mig så att vi missade tåget (tack mamma!) men istället för att gå och hänga mig i julgranen som jag först ville så gjorde jag mig iordning och skyndade mig in till stan och tillsammans tog vi nästa tåg in :G Det var riktigt trevligt, hittade allt som jag skulle hitta och nu har jag bara min present kvar till min mäma, woh!
Nästa gång blir det second hand runda, tack för dagen stumpan!<3
Väl i Skövde igen så mötte jag upp med Tove, och tillsammans gjorde vi Skövde osäkert i 1 ½ timme i väntan på bussen. Vi köpte varsin reflex med eftersom vi skulle få gå hem från stöpen till mig (4 km) i mörkret och kylan. Men vi deppade inte ihop av det, utan tog oss hem och söp oss lulliga på Vodka och åt kyckling. Sen kollade vi på Black Snake Moan som var en riktigt bra film enligt mig. Hannes hade sina polare på filmkväll, ett par riktigt trevliga töser tyckte jag allt som till och med vågade sig på att komma ut till mig och Tove i köket för att hälsa. SÅNT GILLAR VI!

Robert var också där och höll ställningarna, och efter ett jävla tag kom även Briggner inrullande. Jävla roligt var det med att
 1. De tre sprängde mitt rum 2. De skrämde skiten ur mig 3. Viktor hade på sig min klänning (!) 4. Han skrämde skiten ur mig igen

Suck, killar..
Imorrn blir det luncha med Tori på Thai house! Ska försöka tigga till mig skjuts till Nema ridsport för att köpa mammas present :G

Men men, nu ska jag sova, med ett leende på läpparna!
Posshaj!


€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0