Back on track

Åh vad jag blev sugen på att spela back pack nu! Tror brorsan har det liggande någonstans, höhö..
Kom precis hem från gymmet, var på instruktion och det gick super! Tjejjen var riktigt trevlig och jag är glad att jag fick den sista tiden nu innan hon åkte utomlands. Nu är det bara att köra på, iaf 3 gånger i veckan ;G

Gjorde samhälls uppsatsen idag. Det gick perfa, skrev typ 16 sidor så chansen att jag fick med nått vetiigt är väl lite större nu iaf :P Italienska provet är också avklarat, gick helt ok där med. Imorgon blir det sovmorgon, inge kemi :G Sen är det bara dans på idrotten, måste komma ihåg att bränna ut Rihanna så att vi har musik, och se på film på svenskan. Nice fredag jaaa :G Nu ska jag redigera klart det sista på Bääbs bild, posshaj!

€mma

Kommentarer
Postat av: victoria

Hahaha :P Snygging!



För det första: Jävla banan! XD cirkusbanan!



För det andra: Hahah humor är livet! :D och kärlek till dig! <3

2008-12-14 @ 23:16:45
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0