All sorted out

Dansdag idag, det var väl kul? Det tyckte jag allt, tror det beror på att jag hängde med esteterna som
tokade sig, sånt gillar vi :G
Mitt första intryck var att få en Flashback, vips var jag 9 år och skulle på knattedisco. Inte så positivt kanske. Men det påminde faktiskt om det, musiken var densamma (i början) och alla stod i grupper och försökte se coola ut. Men det släppte väl lite efter ett tag.

Jag vill bara tala om att jag rockade Fett på buggen med Märta; det är inte alla som kan dansa kille och klara av dödssnurren!*

*Dödssnurren, även känd som killen-tar-sin-vänstra-hand-bakom-ryggen-och-fattar-tag-i-tjejjens-högra-och-på-något-fuffens-sätt-lyckas-snurra-henne-och-sig-själv-och-sen-snurra-inne-henne. Kräver mod och styrka, till för the real pro's.

När allt var klart så sällskapade ag med Märta och C: O till skolan, men eftersom jag inte hade några lektioner kvar och var dödstrött så begav jag mig till stadsbiblioteket där jag däckade. Vid kvart över ett begav jag mig mot okänd mark; kavelbro.
Jag är glad att jag går på v höjd!
Träffade Tove och tog, med henne, bussen till stan och civilisationen. Åt på donken och trallade runt, beställde klipptid åt mig på Estetica på fredag, yum :G Träffade på Bror och Brigge, fucking jävla angenämt vare! nat! eller jo, lite kanske..nä.
Efter ett tag skulle Tove träffa far sin, soch jag bytte partner och tillsammans med Gääb så blev det mys inne på Pims.
Blev en liten runda på stan med, innan Bror och Viktor kapade mig och jag var tvungen att åka bil med dem.
Drällde runt ett tag, enligt Mr. VB skulle vi göra några ärenden men jag tror han bara ville glänsa med sitt nyvunna körkort. Synd att han inte fick kärringstopp, då hade jag nog skrattat i en vecka :D

Andra updates; Utslagen på mitt ben kliar! Men såret har tack vare penicillinet näsan läkt, och jag antar att utslagen ser bättre ut med.
Sen har jag läst ut min bok i engelskan, ska sätta mig och skriva recension på den imorgon.
På fredag blir det som sagt klippning, sen vet jag inte om jag ska övernatta hos Gabbs än. Men på lördag blir det iaf Gbg med bruden, sen på kvällen godiskok hos Tove.
På söndag är det probably julmys med barndomstrion, och på måndag fotosession ala Gabbs.
På tisdag är det midsommer kväll med Irran, och på onsdag: JUUUUUUL! Wooooh, longing!
Well, thats all. Hoppas på att få tillbaka mitt prov i italienskan imorrn.

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0