Yeah im just a teenage dirtbag baby

Det börjar bli höst. Kylan som jag älskar börjar komma smygande (för sakta för min smak, men den kommer). Det märks, för flugorna börjar vilja flytta in (snart börjar väl pappa dammsuga upp dom). Äpplena på träden har börjat växa till sig med, det dröjer inte länge nu innan man kan äta dom. Jag älskar våra höstäpplen, smaken av dom när det är så där härligt kallt ute är bäst. Jag sitter förövrigt på rummet och läser ännu en Katarina Von Bredow, knappt lovlig hette den nog. Eftersom jag har så svårt att skriva rubriker så ska jag nog börja med att skriva ner titeln på låten som jag lyssnar på i just det ögonblicket som jag skriver. Det funkar nog ganska bra, jag har ju en tendens att lyssna efter mitt humör.
Aja, var i göteborg med Tove i förrgår. Det var skitkul, hittade dock inte så mkt, och jag glömde två stycken svarta linnen från HM i BikBok affären (tror jag). Annars var det grejt, kul med nya vänner, särskilt om man klickar med varandra.
Köpte en brun mockajacka, älskar den. Ska nog ta bort axelvaddarna bara, jag är inte ett stort fan. När vi hade gått ett tag så upptäckte jag att jag de två feta skavsår på vardera häl, det är bättre nu men det är still a pain. Lämnade in skorna hos en skomakare häromdagen, så nu ska dom bli fixade. Fick en massa väskor med, från Farmor<3 Ska köpa en skolväska på Åhléns med för 995 kr (min plånbok </3). Men jag gillar den, och den kommer hålla många år.

Fick spelet häromdagen, så Frida kom på moppen likt min räddare i nöden och sov hos mig i två dagar. Men nu vet jag hur allt ligger till så det är väl bra I guess. I hate that i love you. Men aja.
Omstart och nystart, jag gillar det uttrycket, fast det skrämmer mig. Men det ska bli skönt nu, att börja gymnasiet, att komma närmare mina mål, att snart vara fri.
När allt det här är över så ska jag resa. Långt. Så jävla långt. Och bli bartender, eller aupair, eller båda.
Nu ska jag färga mammas hår, och jag klippte mig häromdagen, så nu är löshåret borta. Skönt.
Mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0