Uppdate

Slutade en halvtimma tidigare idag, för att Emanuel var snäll, woho :) Och vår matte var inställd med, så jag hann med 13.15 bussen.

Var med Tori i förrgår! Shoppade, snackade och hade allmänt mys, bäst på länge :) FIkade på Pims med, deras Caffe Dumle är bäst! Åkte senare hem till henne, hon fick skjutsa mig en bit på hennes cykel som inte hade någon luft i däcken, stabilt! Sen fick jag se hur hon bodde (really nice) och sen skjutsade hon mig hem. Det blev lite spänning vid hemfärden, men sånt är ju alltid kul haha! Vill övningsköra, men bajskissusch och lala på att brorzan inte har kört upp än, bah.

Men mamma, kan ni inte ta kursen ändå med mig och övningsköra?
Nej Emma lilla, all den tid vi har åt att övningsköra ska vi ägna åt din bror.
Meeeene! Hannes, närfan ska du köra upp lr!?
Aldrig, haha.
*Cencur*

Och igår dåe? Jo efter skolan drog jag hem till Frida och bakade och burrade <3 Synd bara att hon inte hade något burr då eftersom hon hade plattat håret :/
Well, nu ska jag läsa ett tag och chilla, sen blir det plugg :G
Riiih!<3

Och btw Tori, den bilden på mig på din blogg är vacker, hahahaaaa :')
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0