Two princes

Hittade låten häromdagen, sjukt bra :G
Well nu står det klart: mina bruna chinos krymper inte, fuck. Körde dom i 90 grader häromdagen, men nejdå. Bajskissuschfy.
Aja dom sitter väl ok, kanske syr in dom lite.
In flames spelar den andra november, och jag och Tove ska nog gå, sjukt pepp. Får se om man tar ledigt på måndagen efter, hmm. Den 13 november spelar bland annat Skindred i göteborg. Dessvärre är det 18 års gräns, FYFAN! Ett av de bästa banden kommer till Sverige (dom är sällan här) och jag kan inte gå. Funderar seriöst på att försöka ändå, häähähä.
Idag ska jag avsluta städandet, och när daduu kommer hem har jag min skolväska :G Ska läsa ut min bok med, och börja på meg cabot.
Idag är en chilldag och jag gillar såna! Kylan kommer mer och mer, och våra äpplen har redan blivit röda.
Jag mockar nog ikväll med, och kollar Blade 3 med pappa. Och så ska jag stryka.
Thats it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0