Summertime

Dagarna flyter på, och jag chillar. Älskar värmen, går omkring i bikini och osminkad och bara myser, asskönt!
Igår var helt cp, skulle åka och tälta med Elin och Frida men resan dit var inte den enklaste. Först åkte vi fel X antal gånger, en av de gångerna fastnade Frida i mitten av en brant backe full med sten, haha :') Sen så dog all elektronik på min moppe, eller ja det hände lite innan men ändå. Det började med att tomgången cpa sig, så varje gång jag stannade dog moppen, sen kunde jag inte starta via tändningen och till sist dog tutan och blinkersen + att bensinmätaren inte var sig själv. Lagom till det så fick Elin punka och det märkte jag som åkte bakom, men naturligtvis kunde jag inte tuta på henne, så jag fick åka upp jämsides och vifta som en galning till hon märkte det, suck! Sen dog även elektriciteten på Fridas moppe, och allt strulade sönder och sen var vi framme. Eftersom Frida sen mådde dåligt så bad vi päronen att hämta mopparna. Jag fick åka med Elin och vänta typ 5 minuter hos henne tills min far kom och hämtade mig. Efter att ha hämtat hästtransporten hemma så åkte vi till Svartvik där vi skulle ha tältat, vi hittade t.o.m. dit eftersom jag var så grym och hade skrivit ner vägbeskrivning. Efter att ha lastat in moppen så bar det av hem, och nu ska vi lämna in den på helservice på måndag. Jag tror batteriet behöver bytas, och sen läcker kylarvätskan och bromsarna behöver ses över, dom tar ganska bra men det låter förjävligt om dom. Sen ska jag var duktig och tvätta hela moppen och måla om avgasröret, sen är det bara tuta och köra!

Idag vaknade jag upp i soffan med en värk i ryggen som hette duga, aldrig att jag slocknar där igen! Har mestadels myst och badat, har inte orkat annat men det är chill!
Hittade ett par apsnygga chinos i dads garderob, dessvärre fläckiga. Min plan är att köpa ett par vita och färga dom typ duv-blå. Det lär bli fett!

Det var dagens, mors!

Kommentarer
Postat av: victoria

Haha jisses sicken tripp! Din moppe låter som nått asiatbygge om jag ska vara ärlig^^

2008-08-03 @ 11:40:44
URL: http://torii.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha nejdå men hannes gjorde ingen service på den, har haft den några år så det var så dags nu :)

2008-08-06 @ 02:46:52
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0