Idag idag idag, ahh jag typ gymmade :>

Haha min kondis är inte på topp kan jag säga :D Men jag kollade iaf mitt kort, och jag behöver inte teckna nytt och allt sånt, utan jag och Frida kan köra på som vanligt (fast vi måste snacka med dom i receptionen varje gång vi går dit, inte alltför fett nice kanske). Efter att dom har gjort om på Nautilus har det blivit asfint, hallelulja. Har fått ett eget hänglås till skåpet med, haha på det.
Annars har jag inhandlat en filofax nu till skolan, en röd :G 295 kr på akademi B. Helt ok!
Det blev även ett par strumpbyxor och en schal, nam. Imorrn bär det av till Gbg med Tove grynet, ska bli kul :) Inte lika rockigt blir det väl att bära med sig farsans gitarr (den ska återlämnas) men vafan jag tjänar 250 påt så det funkar. Det blir lite spaning, hade tänkt mig iaf 2 svarta linnen (lider brist) och en ny skolväska/portfölj om jag hittar någon mysig på second hand. Ska spana efter navelsmycken med, hihi! Och benvärmare och en nyckelring. Färg till mina chinos kanske jag hittar med, får hoppas :)
Paraply ska jag ta med iaf, så att vi slipper dö om vädret får spel. Jag älskar Göteborg, och jag har städat rummet. Dammsuga blir det imorrnkväll, men jag ska packa upp alla kläder och byta lakan mm innan jag går och lägger mig.
Jag vill verkligen göra om nu i rummet, är sjukt pepp!
Well, godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0