How 'bout a round of applause?

Hmm jag vet inte vad jag ska skriva, det känns så dumt att skriva öppet om sina problem..Antagligen för att jag är så INIHELVETE trött på personer som lägger sig i och förvränger, förstör och ljuger, men jag måste avreagera mig lite så
I'll give it a shot, fast på mitt sätt.

Du beter dig konstigt, jag förstår dig inte för fem öre. Du är absurd, jag menar min reaktion var väl ganska självklar? Det var ju du som sa det från början med, att bästa vänner inte fungerade eftersom jag var fjortis! Sen att komma tillbaka och be om mer när du har sagt så begriper jag inte, men jag tog det bra och bemötte dig med vänlighet. Jag sa att vänner skulle vara bra, jag bekräftade det du hade sagt för några månader sen alltså. Att fika och prata, umgås då och då skulle vara kul, jag sa till och med att jag hade saknat dig med! Och jag tyckte faktiskt att det var kul att du hörde av dig. Men jag markerade vänligt att bästa vänner inte var ok, för dels har jag känt ett tag att du inte uppskattade mig på det sättet som bästa vänner gör, och dels sa du att jag var en fjortis. Vem som helst skulle ha reagerat som jag, jag menar hallå?
Och om du kunde tänka på någon annan än dig själv, skulle du ju bara acceptera det och känna att vänner är ok, men nej.
Jag förstår dig inte, men jag släpper det nu, men du har sårat mig ganska rejält, bara så att du vet.

Så, det räckte.
Curtain's finally closin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0