.

Punktrubrik, orkar inte hitta på någon och jag lyssnar inte heller på musik nu, så det blir så idag.
Skolan var lite halvseg, men det funkade. Drog först hem och pluggade och åt en redig laddning med toast :G Sen bar det av till Frida där vi chillade och planerade lite inför imorgon. Hoppas på förfest hemma hos henne, får tiderna imorrn och om vi kan vara där. Eftersom moppen inte är hämtad så kan vi inte ta den dit imorrn efter skolan som jag ville, panik på det tjoho. Antagligen följer hon väl med mig efter skolan, men hur vi ska komma till henne sen har jag ingen aning om :S Och hur vi ska hämta vattenpipan hos amanda har jag heller ingen aning om, fan vad krångel det blev nu :(

Bah bah bah, lala
Plugga matte nu och läsa kemi, sen sova <3
Pusshej

Kommentarer
Postat av: victoria

Haha det där med örat låter sjukt lame men jag believe in you :D Krya på örat sis!

2008-08-28 @ 23:40:29
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0