00.43-00.53

Lyssnar inte på ngn låt nu, eftersom det skulle väcka min bror som i sin tur skulle väcka päronen och jag får skäll.
Så ingen rubrik

Frida gav mig Lady Gagas album idag, älskart<3 Rensade ut lite bajsmusik från mobilen först, funderar på att skaffa ett större minneskort när jag har råd nån gång.
Annars då, jo dagarna flyger förbi. Det har redan gått mer än en vecka och det känns som om jag har gått i min klass längre än så, men det kanske är bra? Hmm, orka, det kan jag tänka på i sängen, om alltså typ 5 min. Tänkte plugga matte, men städade garderoben istället. Saker och ting blir inte riktigt som jag tänker mig dom, haha. Skulle tvätta med, men somnade i brorsans säng. Nu har jag fixat med skolväskan, och jag hittade min favorit nyckelring som mormor gav mig från hennes Italien resa, så jag är glad. --> :D
Nu fick jag ett myggbett på ryggen, damn.
För övrigt har jag hämtat ut mina skor idag, dom är sköna med sitt extra lager skinn i hälen :G Inga mer skoskav, jippi! Men jag måste lämna in ett till par, klacken har gått av, typ :/

Matfestivalen snart då! Pepp som aldrig förr, ska nog förfesta lite innan med daz girlz.
Typ vattenpipa cigg sprit mat skitsnack film hög musik, och såna där nachos man dippar i taco + ostsås!  ah rubbet :G Ska snacka med Amanda först bara, om jag får tag på henne dvs. SKa till Are på Fredag med, fylla på förrådet.
Är fortfarande osäker på piercingen i läppen, ska man ta den? Sover på saken, jag har ju all tid i världen. Ah nästan iaf.

Goodnight.

Kommentarer
Postat av: victoria

Lady gaga är really nice :D:D:D

2008-08-27 @ 13:14:06
URL: http://torii.blogg.se/
Postat av: Emma

Hon är bäst! :D<3

2008-08-27 @ 14:40:05
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0